ställ oss båda på en våg och snart flyger du bland stjärnor. jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du i mitt hjärta. ta mitt skimmer för jag brinner, du är blott en blek lanterna.

2010-10-31 @ 13:41:27
Nu är det åter igen söndag, det är helt sjukt vad veckorna går fort trots att man inte arbetar och egentligen inte har så mycket nytta för sig. Fast ändå, jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men att vara arbetslös kan faktiskt vara sjukt underbart och det är inte alls lika händelselöst som man kanske kan tro. När man väl kommer in i arbetslösheten får man plötsligt massvis med grejer att göra. En underbar sak med att inte ha ett arbete är att man kan göra spontana utflykter! I fredags natt åkte vi ett fint gäng plötsligt till Jönköping och hälsade på i en pytteliten lägenhet. På lördagen gick vi på Saw 3D, som i och för sig inte var särskilt bra, men ändå! Sedan åkte vi hem på lördagskvällen hela gänget och hade ytterliggare en mysig natt tillsammans, som innehöll bland annat sällskapsspel. Underbart.

En annan underbar sak med livet är att Daniel Adams-rays skiva släpps på onsdag! Underbart.

 

En annan underbar sak med livet är att den nyaste expansionen till The Sims 3 Late Night numera ligger på min hårddisk. Underbart.

 

 

En annan undebar sak med livet är att jag ska följa med som chaufförsällskap till Göteborg på lördag och se The Social Network med min mamma. Underbart.

 

Det verkar som om att jag är rätt tillfreds med livet just nu faktiskt!

 

PS. Tisdag den 9 november ska jag åka till Skövde. Den där distanskursen jag ska gå i kriminologi hade visst två obligatoriska träffar. Oooops!

 

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0