Dagens ungdom är skitungar

2010-10-19 @ 17:39:40
I fredags började resan mot Linköping i Gus, såklart, med Dea, Tommy och Alfred

Vi installerade oss i Daniels lägenhet efter lite undervisning i hans verkstad


Sen var det fest hos Lutte och Lådda




Lutte och Lådda hade ascoola meddelande-skrivande-mekanismer

Två sytisar






I lördags var vi på flygvapenmuséet och tittade på massa gamla plan



Innan det var fest igen, spelade vi fotboll och åt pizza. Sedan blev det konsert


Anton åt upp en hundralapp också och efter det hade jag inte så mycket mer intressanta bilder att visa. Det var i alla fall en jävligt rolig helg som innehöll det mesta. Just nu sitter jag och laddar för fotbollsträning, min första på nästan fyra månader. Nu är det futsal som gäller och jag tror faktiskt att jag är jävligt sugen. Annars jobbar jag ganska mycket för tillfället, vilket är väldigt gutt. Hewwrååh!


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0