....

2010-09-20 @ 21:06:34Hej allihopa!

Min uppdatering här på bloggen är inte den bästa. Vem har sagt att livet som arbetslös är sysslolös? Det känns som jag har något att göra hela tiden så jag vet inte om jag har hunnit känna av det än. Jag har bland annat jobbat en del och hjälpt till här hemma. Jag har fått ett antal dagar att jobba och fler lär det bli. Men jag väntar på att jobbcoachen ska höra av sig så att jag kan sätta igång att söka jobb på riktigt. Vad vill jag jobba med? Vad vill jag bli i framtiden? Vad ska jag söka för linje så småningom? Jag har inte den blekaste aning. Frågan är om jag någonsin kommer att veta?

/ Åse


Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0