Gud välsigne dessa dagar

2010-09-08 @ 01:11:26

Hej. Just nu kan jag knappt skriva för det finns så mycket jag vill säga, skriva, berätta och prata om. Skulle jag börja på ett ställe skulle det förmodligen sluta på ett helt annat, men jag kan försöka.

Detta har hänt: Jag har varit i Eslöv, Malmö och Lund i 9 dagar, festat där, sett massor av underbara band, sovit, hälsat på människor, sagt hejdå till människor, lärt känna massor av spännande personer som jag vill träffa igen, lärt mig att steka pannkakor inklusive han(d)burgare och haft det helt sjukt bra.

Dagen efter skånerunt hände detta: 4 smålänningar tog sina resväskor och åkte till Spanien, spenderade 3 dagar i en lägenhet med massa främlingar(+efterbliven katt) som blev vänner, festade, upptäckte Barcelona, sökte jobb, fick jobb, åkte hemska berg -och dalbanor på Port Aventura, spenderade 3 nätter på ett hostel, badade,solade, festade, åt god mat, åkte Segway i en timme, såg nakna män och kvinnor, bodde på ett exklusivt hotell, besökte Hard rock café, åt dyr frukost, Alfred blev matförgiftad och kräktes som ett djur, åkte ett försenat flyg hem utan 2 smålänningar, kom hem, dog, återuppstod.

Det var 16 dagar i korta drag. Bildbomb kommer säkerligen kómma inom kort, men det sa vi i för sig om Emmaboda också ... En annan sak är att jag saknar Ina och alla er andra som man inte träffar. Hoppas vi kan ses snart för nu har jag hittat en flygbiljett till Barcelona den 4 oktober. Kommer förmodligen åka då och stanna på obestämd tid. Nu vet ni. Jag vill till Barcelona. Jag ska till Barcelona. Jag drar till Barcelona. Godnatt.



Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0