Hej jag heter Cecilia och jag har inget liv!

2010-09-28 @ 15:21:10Paulina Olefors klart du har rätt!! Jag ska försöka bättra mig iaf, jag erkänner; JAG HETER CECILIA OCH JAG HAR INGET LIV ...
Eller vad är liv egentligen? Hur många har egentligen ett ordentligt Liv, hösten efter studenten?!
Jag jobbar på Ica Kvantum, Vimmerby, Sverige och trivs ypperligt med det tills vidare, jag motionerar min häst, gosar sönder min katt och leker med min hund, jag äter, sover, sitter på tjottan och ibland träffar jag en och annan bekant! Ska givetvis också med upp till Stockholm på torsdag! Det roliga med det hela är att jag har ett jobbpass på fredag 19-22.15 som jag inte lyckats hitta nån gla person att ta det åt mig, har fått ett halvt ja än så länge!! :D :D

Ska nu börja laga käket och det blir fiskfilé med creme fraice och kokta, pressade potäter idag. Oerhört gott!

Mamma ska ju till Tanzania i slutet av oktober, vore trevligt om ni bodde lite hos mig :)
Har små funderingar på ett litet party hos mig nån gång under de veckorna - Sumseven only?!

Nae, tajm att dra!
Hejrå!
/C.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mikaela & malin

kika in och berätta vem som är din favorit i kvällens avsnitt av idol :) Kram

2010-09-28 @ 20:37:00
URL: http://mmsi.blogg.se/
Postat av: therese

Jag flyttar gärna in :) För tydligen har inte jag något liv heller. Underligt? :P

2010-09-28 @ 20:47:25
Postat av: Felicia

JA! Party och sleepover at Ciccis place låter grymt =D

2010-09-28 @ 21:25:15
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Åse

Låter som en kanonbra idé! :)

2010-09-29 @ 18:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0