Mys?

2010-09-10 @ 10:39:46För det första ett meddelande till Sumseven, jag vet inte hur långt informationen har nått ;) ...
Ska vi mysa på söndag? Var? När? Hur?
Det är inte så att du ska hem över helgen Ina lilla??? :D Annars har jag tänkt att komma upp med de andra den 30:e, om allt går som det ska :)

Annars då? Jag jobbar och står i, på't ikväll och imorgon igen.

Nu var tanken att jag skulle ut och intervallträna med stor polle. Vädret ser inte ut att bli så mycket bättre.
Fast värre var det förra gången då det började Ösregna när jag kommit iväg, men jag gav mig faaan på att göra det ändå, det gick en bit, sen gav vi upp, dyngsura.

Hade väl inte så mycket att tillägga för tillfället.
Haj svaj, vi hörs om söndag då?!
Poouss!
/C.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0