det snurrar i min skalle

2011-04-05 @ 12:46:53En liten uppdatering efter en och en halv vecka som bryggeriarbetare kanske vore på sin plats! Jag trivs superbra, men jag tänker inte jobba där 4ever. I veckan måste jag söka skolor till hösten. Om jag inte kommer in någonstans flyttar jag ändå och söker jobb vartsomhelst jag hamnar. Helst inte i en mindre stad än Vimmerby, men ja. Vartsomhelst låter prima. Kanske Linköping, Haparanda, Stockholm eller Alingsås (WFT?). Vartsomhelst som sagt. Men givetvis hoppas jag att jag kommer in på mitt förstahandsval, som kommer att vara i Stockholm.

Uppdatering om jobbet var det ju?! Som sagt. Trivs superbra, det är jobbigt att arbeta men hellre det än att sitta hemma såklart. Det värsta är att jag samtidigt försöker bli godkänd i 30 hp. Ljudet också. Ljudet på Åbro är inte att leka med och jag känner mig helt snurrig i skallen varje kväll när jag kommer hem. Förra veckan jobbade jag förmiddag, det vill säga 06.00-14.42. Det i sin tur betyder att jag var tvungen att gå upp klockan 04.50! Så tidigt hade jag inte gått upp på månader. Men det gick! Sedan klarade jag även av helvetesfredagen 06.00-19.00, städdagen. Men hela helgen gick i princip åt att sova. Denna vecka jobbar jag eftermiddag, 14.30-23.12. Det är skönt att slippa gå upp supertidigt, men konstig nog känner jag mig tröttare?!! I sommar kommer jag även att jobba natt.

Andra uppdateringar i livet? Nej. Det händer inte mycket i Vimmerby. Vimmerby har blivit en bitter stad (har alltid varit?) och första chansen här ifrån tar jag. Det är därför jag jobbar, pengar! Bara fem månader kvar i Vimmerbyhålan. Ser fram emot att lämna!

just det, det brann ju för tusan! det är inte var dag.

att jag och Adina alltid har varit stentuffa var ingen nyhet precis, men ändå! det jag gillar mest med bilden är att det ser ut som att Adina har någon slags röd skinnväst på sig?!?!? Haha! Och att mitt rum såg ut sådär en gång i tiden..

och jag har inte spelat sims på flera veckor! sedan Enzo på bilden dog har jag bara inte känt för det.. Men har påbörjat en ny familj så så fort jag har tid över ska jag spela lite!



 


 

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0