Jag har lärt mig att längta är bättre än att ha, för man saknar inte sånt som man har

2011-04-12 @ 18:48:49Jag längtar efter att få pussa sönder min pojkvän som jag inte har träffat på en månad. Jag längtar efter att krama sönder min bror som jag inte träffat på nästan fyra månader. Jag längtar efter att få träffa min lilla mamma, även om det bara är två veckor sedan hon var här. Jag längtar efter att få krama min skäggiga lilla pappa som jag inte sett sedan jag var hemma sist. Jag längtar också efter att äntligen få vara bögig med min Paulina, efter tre och en halv månads distansförhållande. Jag längtar efter att få träffa världens bästa Ina igen, som jag inte sett sedan jul. Jag längtar efter att få se min vackra duva Julia som jag inte träffat på två månader. Jag längtar också efter att få träffa alla andra fina människor, som till exempel Cecilia, Therese, Felicia, Åse. Det kommer bli helt sjukt underbart när hela SumSeven är tillsammans igen, det var faktiskt alldeles för jävla länge sedan (kommer knappt ihåg? juldagen?). 

Slutsats: Jag längtar till lördag. Klockan 14.42 börjar allt med att pappa hämtar mig på stationen i Linköping. Sedan kommer det ena återförenandet avlösa det andra, under mitt lilla påsklov. Risken finns att jag exploderar av känslor och framför allt av lycka. Nu är det redan onsdag eftermiddag, vilket i princip betyder helg i mitt liv. Så wättsvareä så är det lördag och min lyckoexplosion påbörjas!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0