Love is all around

2011-04-14 @ 21:06:41Cha Cha alla bloggläsare! Inagörl här!!

Hoppas allt är bra med er. Jag är lite rastlös (därav min töntiga hälsning), kanske beror det på all extra energi jag får av våren? Det har ju varit helt fantastiskt väder idag! Tog en liten runda på stan efter jobbet. Försökte hitta ett fint linne från HM Conscious collection som kom ut idag, men det var såklart slutsålt överallt. Men lite annat hoppade faktiskt ner i påsen.

Imorn är jag ledig, och även på lördag. Mys! Imorn kväll ska jag och Elias gå ut och äta tillsammans på någon mysig restaurang♥ Vi firade nämligen 4 år tillsammans i tisdags och när jag kom hem den kvällen hade han placerat ut 40 rosor runt om i lägenheten. Så himla fint!

På lördag blir det umgänge med Johanna och sen bär det av till dop! Jag har bara varit på dop en gång innan och det var för min minsta kusin för typ 7 år sedan. Så det ska bli mysigt.


Älskar alla fina blommor som dyker upp nu!

Njut av våren och ta hand om varandra!

Puss/ Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

å mi lård! grattis för helvete! ni är bäst ju.

2011-04-14 @ 21:45:41
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Cicci

Åh :D Så underbart härligt Inis!! <3 Saknar dig så in i bomben!!

2011-04-15 @ 09:48:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0