önskelista till Felicias födelsedag

2011-04-29 @ 17:35:08


Hej mamma och pappa och alla andra som känner att de vill ge mig presenter på min 20-års dag som infaller den 19 maj

Jag önskar mig:
  • En Iphone 4 - här finns en relativt billig (okej, jag vet att den är dyr, men man kan väl få önska!!)
  • En Macbook - den här är inte särskilt billig heller, finns säkert bättre pris någon annanstans
  • En cykel - helst minst 3 växlar och det allra finaste är röd med beiga däck, men den här rosa var också fin!
  • En mysoverall (så kallad onepiece, fast jag vill inte ha en med det märket. palla 1500 för en sådan?! sjukt.) Det finns en minst lika fin på Gina Tricot. Jag vill helst ha en mörkblå.
  • Redken Blond Glam Schampo och Balsam - jag tror att Bangerhead är billigast, där finns ett paketpris.
  • Björn Axen- hårprodukter - Nytt schampo, balsam och inpackning skulle vara bra, men det har jag för tillfället. Annars Repair Leave-in Conditioner och saltvattenspray (måste tipsa om serumet från Björn Axen, fick det i påskpresent och det är så extremt bra! Bästa hårprodukten jag någonsin testat!) Jag länkar inte här, för jag tror att det är ungefär samma pris på LaClasse.
  • En platt-tv! - jag tror att ni (pappa) kanske är bättre på att veta vilken som är bra, men såg fina på MediaMarkt. Den får inte vara för liten iaf, men inte för stor heller. Den ska fungera i en lägenhet i höst!
Bra-ha-saker till framtiden:
  • Kaffekoppar - gärna prickiga, eller röda. Eller både och!
  • Aschetter (heter det så?!) - har svarta tallrikar sedan tidigare (och skålar) men skulle behöva lite mindre aschetter.
  • Nytt påsklakanset (Obs! Viktigt med två uppsättningar av samma!) - jag gillar H&M Home mycket, speciellt det påslakansetet med körsbär på. (går nog inte länka direkt, men klicka framåt!) Finns även sådana handdukar, som jag gärna skulle äga.
  • Presentkort på Ikea
Övrigt:

  • En resa till Paris eller typ Italien skulle sitta fint..!
  • Ett älghorn! - Som jag har tjatat om ett, när ska det bli mitt?!
  • En lägenhet i Stockholm - hheheheheh.
  • Kläder från Modcloth - Superfina kläder!
  • Typ alla Homeware-saker på UrbanOutfitters.
  • Andra fina Felle-grejer typ som prickiga prylar, vackra klänningar, vita strumpbyxor (har inga, men skulle vilja!) och dylikt. Ni vet!

Ännu mer övrigt:

  • En fin födelsedag
  • Fina vänner och en snäll familj
  • Att få umgås med de jag tycker om
  • God mat (piroger! som jag förresten lagade igår!)
  • Keso
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0