Crazy little party girl

2011-04-19 @ 12:06:39Jag är tillbaka från en natt hos söstra i Västervik. Har varit mysigt och trevligt. Fint väder, lite shopping och god mat. Extra gött blev det eftersom jag hade rotat fram en extremt gammal skiva att lyssna påvägen ner. På med glajjerna och sen dunka Hanson (säg den som inte var lite smått betuttad i den yngsta killen) , Solid Harmonie, Aaron Carter (en till liten barndomscrush), Daze, BSB och alla dem andra höjdarna :D Fy flän vilka minnen!

Mellanlandar nu i Richards lägenghet för en fantastisk schnitzel och beger mig runt två snåret mot Icis. Känns sådär att sitta inomhus där till klockan 22 när solen skiner för fullt. Tur att jag har goa arbetskamrater som kan liva upp stämningen :)
Helgen har bestått av grill, grill och sen lite grill. Jag tror inte ens det går att tröttna på. Men nu, ny vecka och det är påskveckan som har startat och imorgon skickar jag iväg min andra halva till Södertälje ett par dagar och välkomnar istället två av de tre utflugna små fågelungarna till boet igen. Detta måste såklart firas och vad passar då bättre än en glass i solen :)
Den tredje lille fågeln kommer på torsdag om jag inte tagit fel på dag. Härligt :)

Hörde förresten på radion att Linnéuniversitetet hade fler sökande än någonsin iår. Jädrigt gött eftersom det är precis den högskolan som lockar mest. Jag vill till Kalmar så är det bara. Men som jag sagt tidigare, jag kommer antagligen inte att plugga iår iallafall så det kanske inte gör så mycket trots allt. 

Nehepp, ska ta och fixa och trixa lite. Vi hörs och ses imorgon! :)
Haj
/C.


Undrar om jag någonsin ska komma ihåg hur man lägger upp youtube-klipp, minns lite av det jag en gång i tiden lärde mig men jag ska nog inte ge mig på det där. Ni får helt enkelt klicka lite själva. :)

* http://www.youtube.com/watch?v=u0-jqVdI38g&feature=related
* http://www.youtube.com/watch?v=NHozn0YXAeE
* http://www.youtube.com/watch?v=VetZ830MqdA

Galet bra! :D


Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0