påskhelgen

2011-04-26 @ 16:01:03

En bild tagen i Jönköping för några veckor sedan.

 

Nu är påskhelgen officiellt slut och jag måste säga att det har varit en underbar helg! Den har innehållit allt en bra helg bör innehålla. Skärtorsdagskvällen spenderades vid Nossen med fina vänner som sedan avrundades med en fin pojkvän. Långfredagen blev en vacker försommardag tillsammans med Marcus, och senare på kvällen blev det utgång på Chaplin - stället som Gud glömde. Lördagen spenderades delvis i Västervik med fint sällskap, där även ett besök på Lager 157 gjordes. Jag råkade visst spendera en sisådär halv dagslön där.... En fin pippitröja som kompletterar min andra pippitröja fint, då den är lång medan den här är kort. Passar därför ypperligt över klänningar. Köpte lite annat krafs också, bland annat ett par shorts och en tröja.

 

Kvällen avslutades hos svärisarna med undebar mat och fint sällskap.

 

I söndags åkte vi till Jönköping, där jag ska spendera en vecka. Avslutades i Stadsparken, som vi även besökte igår. Marcus hade namnsdag och det firades med att jag bjöd på mjukglass/kulglass! Invigde även en av mina nyaste klänningar utan strumpbyxor under! Sommar!

 

Idag har det varit plugg som stått på schemat, både för mig och Macke, men imorgon kommer lillebror och hälsar på! Längtar

 

 

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

blev lite ledsen nu för det låter nästan som du flyttat hemifrån.. blä :( vill också hälsa på, synd att jag har påsklov nu! saknar dig puss

2011-04-26 @ 18:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0