Tid och sånt

2011-08-25 @ 13:01:39
Det är torsdag. Hittills har jag sprungit upp och ner för stan, köpt en ful kabel för 250 kr och även lämnat tillbaka den då pappa helt plötsligt hade en, sprungit in i Åsepåse som flyttar på söndag, varit på banken och undrat vart min lön tog vägen, fått lön, köpt andra tråkiga flytta-hemifrån-saker och sist men INTE minst köpt blodpudding som ska ätas senare. Tur att man har en syster som är precis lika äcklig. Vi trivs ihop. Vi lagar mat tillsammans och åt varandra, bråkar, samsas, skrattar, går på toa med öppen dörr och ja, vi är sambos helt enkelt. Det känns bra faktiskt. Några andra bra saker är att imorgon runt 00.00 pussas jag med min kille i Eksjö och lite efter det tittar vi på Mustasch för att sedan åka hem till min lägenhet. Jobb och Hultsfred marknad på lördag och mys på söndag. Om tiden bara gick att styra, vad lätt allt hade varit då... Det får bli min enda önskning till jul.




Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0