Bilduppdatering

2011-08-31 @ 10:03:10
Vi hade kräftskiva för några helger sedan

Det var väldigt skoj eftersom min släkt är som den är, efterbliven.

Therese och jag fick många snapsar

En annan gång var jag i Eslöv och fick nybakade scones

Och fick en inflyttningspresent/halvårspresent

Spela fotboll kan han också...

Grekiska grillspett och Mcdonaldsglass som firarmiddag

Och sen flyttade jag hemifrån också

Nu i helgen var jag i Eksjö och träffade Mustasch, såg dem spela tillsammans med min
fina kille. Marknad blev det också och mys med Ina, Elias och Cissi. Det var en bra helg.

och nu ska jag upp på stan och senare jobba, plugga och svettas. Hej på en stund.


/P.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0