Kyss mig så att nånting händer, slå mig så nånting blöder

2011-08-25 @ 11:13:19Det rullar mest på som vanligt här borta i Oslo. Det börjar bli kallare och regnigare och löven faller. Jag har hemsk träningsvärk och tränar ännu mer för att det ska gå över. Nu har jag nästan tagit helg, för har inte mycket mer att göra denna vecka. Lämna lite barn och tvätta lite. I helgen blir det lite mys och lite fest och förhoppningsvis ska jag sova gott och länge, så att jag kan sluta vara så trött hela tiden. Orkar knappt tänka längre. Vilket kanske vore bra egentligen, då det är lite mycket i mitt huvud just nu. Kursstart på måndag, ansökan till polishögskolan, högskoleprov, saknad hit och saknad dit, framtid och dåtid, lite ångest och lite lycka. Nästa helg ska Nina och jag göra Göteborg med vår numera svenska Julia, och helgen efter det åker jag hem. Från fredag eftermiddag till söndag förmiddag ska jag klippa mig, äta middag med mamma, göra ett simtest i Gullringen, gå på bröllop och bröllopsfest, och emellan det försöka få kvalitetstid med min pojkvän och i alla fall säga hej till någon av mina kompisar. Det stressar mig redan nu. Åh, det här inlägget skrev jag bara för att jag kände att jag måste skriva någonting. Totalt ointressant, förlåt, ifall nu någon skulle bry sig. Just nu ska jag hänga tvätt och sedan åka upp till Nina och chilla. Stressig dag på jobbet idag.. Hej så mycket!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0