Tjuppiduppi! :D

2011-08-26 @ 09:30:53Fler än jag som har ett frukansvärt sug efter kladdmuffins såhär tio över nio en fredagmorgon?! Någon mer måste det väl ändå finnas ... Får kanske tid att stilla behovet efter jobbet ikväll. Har ett helt okej 14-19 pass idag så jag tror inte jag ska avlida.

Igår kom jag och tänka på att nu har verkligen alla små fåglar flugit ur sina trygga bon för att skapa egna små hem. Paulina har intygat precis här innan att det känns bra för henne och jag kan också säga att jag trivs megagörbra med mitt samboliv!
Dessutom är ju Paulina och jag i stort sätt grannar och det gör ju inte det hela sämre.
Längtar tills imorgon då även Ina ansluter sig till staden så tar vi en liten tur till marknaden i mora. Kan hända vi partajar till det på kvällskvisten.
Var väl egentligen det jag ville med detta inlägg. Jag saknar mina kååmpisar helt enkelt!

Ska nog fixa till en liten frukost nu. Vid 10.30 är det promenixdags :)



I vår lya är det ca 87 % trams, mys och bus som gäller, dem sista 13 % består av nog av mat och bak.
Jag Stormtrivs!! <3
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0