Sista timmarna i Vimmerby

2011-08-05 @ 12:01:09Min första riktiga semester börjar lida mot sitt slut. Och som jag lider, just känns ångesten i vartenda andetag.. Klockan 15:30 åker jag med min far från Vimmerby och någongång sent ikväll blir jag avsläppt hemma i Oslo. På måndag börjar jobbet. Även om allt känns väldigt jobbigt just nu, och ännu jobbigare när jag sagt hej då till alla, så vet jag att det kommer kännas mycket bättre när jag är framme. Jag vill tillbaka till Oslo och njuta ett sista halvår. Men såklart skulle jag vilja ta med en hög människor så att jag slipper sakna så mycket. Hur som helst så har den här sommaren varit väldigt bra. Den har innehållit det mesta, lite av varje. Sol, regn, fest, chill, träning, utomlandsresa, jobb, festival och sjukt mycket mys. Och i början på sommaren köpte jag en ny mobil, för andra gången i år. Askul! Men denna gången var den HELT ny och funkar än så länge utmärkt. Den har en kamera också, som jag har använt lite då och då.


Första bilden - jag och min snygga bög

Sötisar på Dampfestival

Packning inför festival och solsemester

Löptur i St. Tropez

Allsång med Huvudlinjen

Mini-semester på Öland med världens bästa kille, som jag snart pussar för sista gången på fem veckor

Sista festen på väldigt länge med fina tjejer

Det var också sista festen på länge med fina killar

Här är dom allihopa, fina killar och fina tjejer. Lite suddiga dock, men det kan ha berott på ölen i min kropp..

Som sagt, fin sommar med alla möjliga fina människor som jag älskar. Nu väntar en höst och vinter i Oslo, där jag bland annat ska jobba, träna, umgås med andra fina människor, läsa rättspsykologi och säkert en massa annat kul. Just nu ska jag packa klart, klä på mig, äta lunch med min käraste och krama sönder honom. Puss och hej.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0