Come snow, come home

2011-12-04 @ 19:30:59Nu är det december på riktigt för mig, jag har till och med fått se lite snö. Sedan finns allt annat obligatoriskt; chokladkalender, ett rött ljus, julmusik, minusgrader och pyttepyttelite snö (vilket jag såklart vill ha massor av, men det kommer väl!?) Om arton dagar är jag i samma stad som alla jag tycker om allra mest och om nitton dagar är det julafton. Här är två av mina favorit-jullåtar, som kom förra året. Detta är hela min jullista, som jag lyssnar på varje dag nu för tiden.




I helgen har jag varit en väldigt snabb sväng på IKEA med Johanna, dansat zumba, druckit massa te i min ensamhet, sett på film efter film och idag spatserat runt lite på Frogner. Där ser det ungefär så här, fast tusen gånger mysigare, lyckades inte riktigt fånga det på bild och helt plötsligt var det ju mörkt ute. Men jag älskar att det är december!




Imorgon åker jag till Växjö! Ska sova en natt hos Jocke och Lisa, innan det på tisdag är dags för fystester. Jag är asladdad och tror faktiskt att det kommer gå bra, speciellt eftersom att mamma kommer och hejar på mig. Efter testerna ska vi äta middag och jag ska ta in så mycket av Sverige och Småland jag bara kan, sedan sova över en natt till och dra tillbaka till Oslo på onsdag. Så är läget hörrni. Hej och hå!




Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0