Pirripirr

2011-12-08 @ 16:18:13
Det enda som snurrar i min skalle för tillfället är test, fystest, fys, testfys - GAH! Om tre dagar gäller det och jag ångrar att jag inte kutat lite mer, eller iaf något alls. Jag är ingen springare. Alls. Har aldrig varit och kommer aldrig någonsin att bli. Synd. Det är den enda formen av träning som är tråkig och såklart den viktigaste också. På måndag är det viljan som får mig i mål innan 10:15 min gått, som lyfter den tunga dockan och hoppar över alla höga hinder. Jag kan se det framför mig... Håll tummarna för mig. Linnea klarade det, då ska jag med göra det. Det finns inget annat alternativ.


Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0