Så det kan gå

2011-12-13 @ 15:21:04

Befrielse. Jag klarade alla tre test på första försöket. Sprang 2 km på 9:26, gjorde harrestest (videon) på 14:?? och dockan klarade jag släpa även om min tumme fick sig en omgång så den ömmar. Men nu har jag bevisat för mig själv att jag kan klara det även om jag inte kommer vidare. Allt går så småningom bara man vill tillräckligt mycket. Jag är så otroligt glad för allt stöd jag fick igår. Och Josefine extra mycket. Spenderade söndagen hemma hos henne och sedan var hon min personliga coach igår. 1 år sedan vi såg och bodde i Barcelona ihop. Det var en bra långhelg med andra ord. Gårdagen med alla test, all pepp, stämningen, poliserna och hela grejen var bland det bästa jag varit med om. Suget på polishögskolan blev inte mindre... 6500 sökande, 2000 gör fys, 900 till medicin/psyktesterna och sen är det 400 platser till skolorna. 20 % chans nu då...

Ser för övrigt ut som jag-vet-inte-vad när jag hoppar, haha! Stackars tjej som bröt fotet på testrundan. Har nog aldrig hört någon skrika så högt och mycket. Aj. Sen har jag inte heller beskådat någon våldta ett träd. Det fick jag också uppleva på vägen till Växjö. Hm.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

Grymt jobbat!



Ska själv göra fystesterna i januari. Är nervös över harres men ser enkelt ut när nu gör det...



Hur lång är du? jag e bara 163 och hindret är på 80 cm nu va?



Lycka till!!

2011-12-14 @ 02:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0