upp och skutta

2011-12-07 @ 13:23:30Idag har jag en sån där sprall-dag. Jag i stort sätt skuttar fram vart jag än ska gå och smådansar i smyg.
Har redan hunnit vara hos Parvel och Guud så bra det kändes när jag tränade i ridhuset.
Ett 19-22 pass på jobbet har utvecklats till ett 14-22 och det säger jag inte nej till. Kan ju inte påstå att denna vecka i övrigt är så körig på jobbfronten. Alltså skuttar jag snart vidare till Icis, eller dit skuttar jag inte.. Jag brummar eftersom jag är för lat för att traska hem klockan 22 ikväll ...

Igår bubblade jag och Paulina tills vi nått russinstadiet och lite mer därtill. Snön och kylan har kommit och då passar det perfekt!

I måndags var det den 5:e, 10 månader med min Pellemule. I jämte sängen hade han lagt en nalle och en lapp med massa fina saker nerskrivna och på toan hittade jag en blomma och även där en lapp. Jag tjöt en skvätt och pussade honom mer än en gång.

Som sagt brumma vidare var det.
Puss
/C.



Två galna sommarkvällar:




Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0