Berätta för mig om det är sant, att din hud är doppad i honung

2011-02-17 @ 18:05:39Halli hallå. Som vanligt har veckan gått fort och jag har som vanligt roat mig med att träna, leka med mina barn, laga god mat, hänga med Julia och hennes barn och lite annat gött. I helgen är jag långledig och tänkte utnyttja det på bästa möjliga sätt, nämligen genom att dra till Eslöv. Det kommer bli.. obeskrivligt. När jag kommer tillbaka till Oslo, måndag eftermiddag, är det bara en tisdag, en onsdag och en liten torsdag kvar innan jag drar hem till Vimmerby. Det ska bli underbart att pussa på min kille, skratta med mina vänner, äta mammas mat, och pappas mat och bara vara med massa människor som jag saknar helt vidrigt mycket. Antagligen och förhoppnigsvis får jag också träffa min numera spanska vän Paulina I PÅSK! Kommer hon inte hem då, vet jag inte när vi ses och jag vet heller inte hur jag kommer att klara mig.

Denna vecka har jag också kommit fram till att om jag inte skulle vara sysselsatt i princip hela tiden, skulle jag antagligen bara sitta och gråta. För så mycket saknad som jag känner varje dag, trodde jag inte var fysiskt möjligt. Puss och hej

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0