Home alone

2011-02-15 @ 21:27:39Halloj! Här sitter man ensam och äter soppa på burk. Rätt gott i och för sig - testa "Soup in a cup" från Kelda. Jag är nämligen ensam hemma och tycker det är så tråkigt att laga mat till mig själv! Min andra halva är i Katrineholm i några dagar och fixar sitt certifikat så att han kan bli en fullständig röris.

För tillfället jobbar jag himlans mycket, håller på och inventerar på jobbet(...), så jag kommer hem och går nästan och lägger mig direkt, så det är inte mycket frihet här inte! Men imorn har jag bokat in en myskväll med Johanna. Mysigt ska det bli. Då slipper jag sova själv också. Skönt!

I helgen ska jag äntligen hem! Känns som evigheter sedan jag var hemma i julas, tror det beror på att jag var så långt borta i tre veckor. Saknade alla lite extra mycket då! Hur som så ska det bli jättekul att träffa alla och särskilt roligt ska det bli med Åses fest? Eller vad säger ni?! :)

Ha det gött!

/Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0