La cuenta, por favor

2011-02-23 @ 18:26:32

6 personer varav 3 (oftast) underbara barn, 1 skidort, 5-stjärnigt hotell, 6 dagar av frukostbuffé osv osv. Jag kan fortfarande inte klaga på mitt tillfälliga liv. Jag kommer bli bortskämd. Hur ska jag någonsin kunna betala min egen mat eller tvätta mina egna kläder igen? Jag vet inte. Det återstår att se sen när jag kommer hem. Det jag vet är att jag mår bra, har träningsvärk, ska åka snowboard imorgon, lever ett spanskt liv, saknar alla därhemma något fruktansvärt och att jag längtar till sommaren i Spanien och festivalsommaren i Sverige. En annan sak som jag också vet är att jag aldrig varit så glad och så ledsen på samma gång. Framtiden har mycket att ge, även om nuet är väldigt bra också. Inte varje dag man får åka skidor/snowboard, äta vad man vill, när man vill på restaurangen och gå på spa. Hoppas ni inte hatar mig allt för mycket nu. Alla vet ju att livet aldrig är perfekt även om det är rätt nära för tillfället.


Här bor jag denna veckan, ibland ensam ibland med 2-3 barn.

Söt 1, söt 2, söt 3. Hej så länge från Baqueria, Spanien.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0