lelove

2011-02-03 @ 08:59:55

LeLove.

 

Jag är nästan nyligen hemkommen efter en underbar vecka och det känns lite tungt. Men jag har mängder med plugg att göra så jag håller mig nog sysselsatt. Jag läser 30 hp på distans dvs. tre olika kurser i mitt fall; Kreativt Skrivande 7,5 hp vid högskolan i Kristianstad, Litteraturvetenskap 15 hp vid högskolan i Jönköping och Skriftlig kommunikation 7,5 hp vid högskolan i Blekinge. Kurserna har varit igång i cirka två veckor och det rullar på. Jag tycker att det är väldigt intressant!

 

Livet är på topp helt enkelt!

 

 

 

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: therese

Friendship isn't about who you've known the longest. It is about who came, and chose to never leave.

2011-02-03 @ 15:30:13
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0