Jaahopp

2011-02-16 @ 11:20:08Buuuäää, jag har åkt på en jädrans sjuka och jag är så rädd att det inte ska gå över till helgen :(
Sjukskrev mig nyss från jobbet så resten av dagen lär väl se ut som gårdagen, sova, film, försöka äta lite, sova, film, äta, sova och sen sova för natten ...

Pysslar just nu med en fotobok från studenten, härliga tider!

Har även hunnit med att fira alla hjärtans dag denna vecka, på två olika ställen. Dagen inkluderade alltså väldigt mycket mat och göttigt.
Började hos Therese med skagentunnbröd till förrätt, riktigt gott och riktigt, riktigt mättande. Kyckling, bulgur och currysås till varmrätt och till efterrätt fick det bli en misslyckad nougatmousse, som efter några smakprov hamnade i slasken. :(

Vidare till nästa place där tanken var plankstek. Den planen gick i kras när det slog oss att vi hade glömt att ta med plankorna. Det fick istället bli en egen variant. Men fy vad gott!! Sen en gammal hederlig marrängswisch till efterrätt. Det kan aldrig gå fel.

En mycket trevlig dag som tyvärr slutade med att jag låg och frös ihjäl under två täcken i den annars varmaste lägenheten i stan. Herr feber hade kommit på besök!


Längtar verkligen till helgen och jag gör allt för att kurera mig!

Puss/
C.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina

BLI FRISK BLI FRISK BLI FRISK!! <3

2011-02-16 @ 20:47:01
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag kämpar som attan!! Ska till läkaren vid halv två och då jäklar ska jag definitivt bli friskis! Mår bättre, men ännu inte helt ok :(

2011-02-17 @ 11:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0