Wherever I lay my head tonight, I know I will cry when i turn off the light

2011-02-28 @ 18:25:37I helgen var jag hemma, hemma i Vimmerby. Världens bästa kille hämtade mig i Linköping och sedan tog vi en snabbfika och sa hej till pappa i Kisa. Att sedan sova med och vakna upp bredvid världens bästa kille för första gången på fyra veckor var rätt fint. Fredagen bestod av mycket ätande. Våfflor med mamma, middag hos pappa, fika hos farmor och farfar... Sedan festade vi till det. Världens näst bästa kille, Alfred, kom på besök och vi drack öl tills Cecilia kom, då vi åkte till Hultsfred och dansade sönder både tarmar, skor och medvetande. Morgonen efter svimmade jag, och det beskriver ungefär hur kul den kvällen var. I lördags sov vi rätt mycket, så att vi orkade festa till det än en gång. Förfest, fest och efterfest hos Tommy. Superdupermegakul! Somnade och vaknade bredvid världens bästa kille en sista gång och åt scones-brunch med några av världens bästa kompisar Felle, Cicci och Therese. 14:35 satte jag mig med gråten i halsen på en buss och gick av nio timmar och många tårar senare, i Oslo. Perfekt helg, men jag har dock varit världens sämsta på att dokumentera det och lyckades visst bara ta en bild. Men vilken bild!

 


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0