9 februari 2011

2011-02-09 @ 14:37:18Jag blir så glad när jag ser att alla vi sumsevare mår så bra! Alla verkar vara väldigt nöjda och tillfreds med sin tillvaro och det gör mig väldigt lycklig. Det enda som fattas är att vi alla skulle kunna träffa varandra när vi ville. Jag vill att det ska finnas en knapp som gör att jag är i Madrid hos Paulina på 1 sekund, i Oslo hos Linnea på 1 sekund eller hemma i Vimmerby hos er andra och min familj på 1 sekund. Det vore nåt det.

Jag är också väldigt tillfreds för tillfället. Kär, glad över att jag har ett jobb, stolt över mina fina vänner som är så duktiga, lycklig över att ha en så bra familj. Jag är tillfreds helt enkelt. Förövrigt längtar jag och mitt täppta huvud enormt mycket tillbaka till varma Filippinerna. Jag vill dit igen NU! För att lugna mig när jag blir lite frustrerad över att ovannämnda knapp inte finns så tänker jag att vi kommer ju att komma tillbaka! Och innan dess kommer vi göra andra mysiga, roliga resor. Jag älskar att resa! Just nu är det det enda jag vill göra. Jag vill resa i östeuropa och kolla på häftig historia, jag vill åka till Brasilien och se regnskogen, jag vill åka skidor i Österrike, jag vill åka på roadtrip i USA, jag vill åka till Madrid och ha Paulina som stadsguide, jag vill åka till Ausralien och se massa coola djur, jag vill åka till Ibiza och festa med Sumseven, jag vill dricka dyr öl i Oslo med Linnea, jag vill åka på safari i Kenya och så vill jag åka runt och se massa länder i Asien och avsluta resan med en öl "below zero" på White Beach på Boracay.

Nån som är på?

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag!

2011-02-09 @ 15:33:49
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0