Det är en sjuk tid vi lever i

2011-01-27 @ 21:50:16

Buenas noches.

Jag är nu inne på den 5e dagen som sjukling. Carlos ligger lite före mig, Eduardo ungefär på samma nivå och nu är Pelayo på g att bli febrig och dan som oss andra. Med andra ord är det lite kämpigt just nu. Är allmänt trött och seg i kroppen även om jag verkligen inte rört mig sedan i söndagskväll. Hoppas på att få bli frisk igen till lördag då det är lite utgång som gäller. Isabella och Hanna bjöd med mig på någon hemmafest någonstans och det vill jag inte missa. Innan dess ska jag bara vara barnvakt, räkna dagar, timmar, minuter och ta det extremt lugnt. Nu ska jag inte göra detta mer utdraget. Det sista jag vill meddela är att jag saknar min kära familj och släkt, mina vänner som saknar mig och även den där lilla pricken från Eslöv.

8 dagar kvar.


Såhär söt kan ett sovande barn vara.


/P

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0