Friday, I´m in love

2011-01-28 @ 14:25:26Nu är det återigen helg vilket gillas mycket! Ikväll blir det att heja fram Sverige till vinst? Därefter blir det att kolla på min kära pojkvän när han spelar innebandymatch. Hela helgen är fullspäckad vilket gillas starkt. Imorgon blir det skidor i Kisa några timmar, därefter ska jag jobba i garderoben på Pumpen med fotbollslaget. På söndags vankas det fotbollsträning och därefter hockey.

Annars händer det inte så mycket i mitt liv, vikarierar fortfarande på dagis och fritids. Den lediga tid jag har sitter jag en del och söker inredning på internet. Jag längtar massor till jag flyttar hemifrån och får inreda lägenheten precis som jag vill ha den. Fast första lägenheten lär väl inte bli så glammig trots allt. Då lever jag nog ett fattigt studentliv, bor i en studentlägenhet och tillbringar många timmar i skolböckerna.

Jag hoppas att ni alla har det bra!

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh skidor! jag vill också!

2011-01-28 @ 16:02:27
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0