Nästa hållplats: Madrid

2011-01-05 @ 17:50:00

Jag vet, det är ett himlans farande fram och tillbaka. Barcelona-hem-Stockholm-Barcelona-hem-Skåne-Stockholm-Madrid och hit och dit men nu ska jag förmodligen stanna ett tag i Madrid, som det är sagt, ungefär 6 månader. Det känns både väldigt skönt med tanke på att jag valt det själv och hemskt eftersom man måste säga hej då, igen, till personer man knappt hunnit säga hej till. På tal om avsked så fick jag ta farväl av min lilla Linnea i lördags. Det. Var. Vidrigt. Hoppas det aldrig händer igen. Någonsin. 


Hur som helst så lämnar jag Solnehult, Vimmerby, Småland nu på lördag den 8:e. Då ska jag hälsa på min käraste Ina+sambo i Estocolmo. Tillsammans åker hon, jag och Elias till Arlanda med olika destinationer, Madrid samt Filipinerna. Till Barcelona åkte jag ensam men i detta fall är jag verkligen 100 % ensam. I Madrid är jag lika nollställd som... ja, någonting som är väldigt nollställt.

Dagen har bestått av att tvätta, "städa" och saker i den stilen. Är man arbestslös så är man. Känner mig stressad med gör verkligen inte någonting åt det. Mina väskor är fortfarande opackade och min flygbiljett har jag inte ens funderat på att skriva ut. Kanske är dags nu när det bara är två dar kvar här i skogen...

Har inte så himlans mycket mer att informera om, huhu, eller har jag? Tycker iaf som Linnea - Skriv mer förfan!


/Paulina

Paulina Allmänt Permalink

Trackback
RSS 2.0