Ett underbart liv!

2011-01-14 @ 10:52:24Hej sötisar! :)
JAG SAKNAR ER!!! <3

Har från och med nu, hoppas jag ett normalt internet igen.
Här är allt bara bra!
Jag svettades loss på friskis både igår och förrgår, alltså är träningsverken total idag.

Dessutom frös jag halvt ihjäl på en galen fotografering igår! Vi snackar silver, silver och lite silver.
Det var kul sisådär 2 minuter, sen bara en plåga.
Och som vi alla vet, när Therese kör kan det gå hur som helst, vilket det också gjorde. Vi satte oss fast och kom inte loss trots mina smarta tips jag lärt mig i situationer som dessa. ;D


Nu kan jag ju även försöka lägga upp min lilla årsresumé i bilder.

Har inte en aning om vad som hände i januari och februari så det får vara..


Åkte på studentkryssning med mina finaste, härligaste vänner.
Dans hela natten lång! :D


Fann den svartvita världen och dansade lite i den


Vårt skötebarn bloggen fyllde ett år. Klart vi firade med tårta!


Jag och mina tre dansanta vänner koreograferade och gick sedan loss
totalt till the Bongo song!


Vi åkte ner till Julia i Skåne och skrattade lite, partade lite och
tog ett snack med en och annan dansk i Copenhaaagen.


Stockarnasholmvisit med den bästa klassen man kan tänka sig!
Tv4, studentplanering, övernattning på vandrarhem och fotografiska.


Projektarbetsmässa. Och Chocolate Rain sålde som smör!
Gick mycket bättre än vad vi någonsin hade kunnat ana.

Sumseven började förbereda sig för Studeeent :D



Den underbara klassen begav sig på en galen, oförglömlig Älgfest!
Kubb, mat, partaj, dance, små olyckor och övernattning. Härligt!


Myspys på en scen någonstans i Källängen :)


Vi danceade loss hos Harry iklädda ett lakan! Togapartaaj!


Grill och mys med media i en stuga! :)


Vi rockade loss på klasskampen!


NU KÖR VI!







Dags för midsommar, mitt ute i ingenstans. Trevligt, galet, kallt.
Nattbad och sömn i en kall, trång bil.



Myste loss i en annan stuga :)


Packade ner tältet och drog iväg på en tripp någon dag i juli.




Myste med den finaste katten!

Strosade runt i Trosa





Fotade massa galna bilder


Gosade med liten häst


Findus blev galen, men fann tillslut sin plats ...
hos Linnea förstås





Åkte till Barcelona i december med min blonde kompanjon för att
hälsa på och hämta hem den brunette. Eller hämta hem, nu har hon ju åkt igen ...
Den andra också :( Men ni har det bra och då är jag glad ändå :)


Den blev inte så liten när jag väl hade lagt in alla bilder.
Men fy sjutton ett sånt år! Såklart har det stundtals varit jävligt hemskt och jobbigt men
jag har haft glädjerus x antal gånger och det väger upp allt! :D



Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0