Arabiska naaaatt

2011-06-05 @ 18:42:30Tjoflöjt! Hoppas att allt är bra med er denna söndag. Med mig är det finfint, sitter faktiskt och smaskar på en citroncupcake i denna stund. Mums! Man får faktiskt unna sig sånt sådana här lata bakisdagar.¨¨

Igår hade Elias syster och hennes kille gemensam födelsedagsfest med temat "Tusen och en natt". Hur kul som helst! Så roligt att se hur alla har ansträngt sig med att komma på bra outfits. Jag och Elias var sultan och arabisk prinsessa, hoho. Massa god mat, kul stämning, magdansös och massa dans gjorde kvällen superlyckad!





Foto: Patrik

Vad sker resten av dagen då? Har äntligen köpt en extern hårddisk så jag ska säkra alla bilder på den nu. Min dator är verkligen överfull. Sen ska jag väl slänga i mig en och annan cupcake till. Imorgon är det Sveriges nationaldag och då tänkte vi åka lite båt om det inte blåser för mycket. Härliga sommar!

/Ina

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0