Härlig helg

2011-06-20 @ 13:38:40Hello mina små vänner!

Helgen är slut för den här gången och den har varit hur bra som helst. Började med att jag mötte upp Elias efter jobbet i fredags. Vi drog till Friday´s och åt middag. Grymt! Morgonen efter åkte vi hem till Elias kusin som precis har flyttat och lämnade över en inflyttningsflarra och kollade på hennes mysiga lägenhet. Jag är också sugen på att flytta! Efter det drog jag till Johanna där det var dags för födelsedagsparty! Den lilla skrutten har nämligen gått och blivit 20. Det firade vi med grill, tårta och roliga människor hemma hos henne innan vi drog ut och gjorde stan osäker. 5 tjejer vaknade upp på söndagen och åt scones och jordgubbar med mjölk och grädde, ingen dålig frukost det, innan två vimmerbytjejer begav sig iväg åt olika håll. Vi andra stannade kvar och såg på Beck från -93 och mös lite innan jag sprang iväg i regnet och åkte hem.
Väl hemma fortsatte jag myset med min älskling och kollade/sov på Robin Hood. På kvällen åkte vi till Ikea för att titta ut en byrå till sovrummet men kom hem med en fin möbel till badrummet istället. Hittade ingen byrå som jag ville ha så vi ska kolla lite på blocket om vi hittar någon som vi kan rusta upp. Jag vill ha en stor vitlaserad byrå som ser lite lagom sliten ut med smidda knoppar/handtag.

Så där. Allt nödvändigt och onödvändigt ni behövde veta om min helg. Jag är ledig idag också och ska spela lite Sims nu. Sen ska jag möta upp Johanna och Madde för lite planering, för på torsdag åker vi till Grebbestad! Woho!

Puss och kram
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh Sims!! Haha. Vet du?! Pets kommer som expansion i höst!!

2011-06-20 @ 15:57:59
Postat av: Anonym

Och världens mest underbara helg hade vi i Grebbestad! :) PUSS / J

2011-06-28 @ 15:22:48
Postat av: Ina

Den var GRYM! Vet du hur mycket jag längtar tillbaka??

2011-06-28 @ 21:37:36
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Åh Felle, du och jag borde Simsnörda någon dag! Som förr :P

2011-06-28 @ 21:38:38
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0