Hollywood by night

2011-06-20 @ 19:54:20Märklig men underbart härlig afton i Hollywood i lördags. Allt började med att vi var helt döda och faktiskt tänkte skita i det hela. Men va fasen man lever bara en gång och Hollywood by night borde väl kunna pigga upp även den mest stendöde. På med blåsan och klackarna. Och jag säger bara det hade vi kört på säkert kort, converse, hade folk kollat snett på oss. Det existerar inte på kvällen i denna stad.
Will körde in oss och jag fascinerades nog hela resan av hur fränt och underbart det är här. Väl framme i Hollywood väcktes turisten i mig och japp, kameran i högsta hugg för att fotografera spännande saker, konstiga saker, fina saker, snygga saker, kända saker och allt som gick i princip. Vi kom fram till klubben och tjejer från Sverige som vi är fick vi helt enkelt gå före de stackars killarna som hade stått och trängts i kön ett bra tag. Lille Will fick också snällt ställa sig där.

Helt exalterade kommer vi in till dansgolvet och vad är det första vi ser, en tjej som står och kråmar sig i bikini. "Vad fan är det här?!" "En jävla strippklubb??"
Det var ingen strippklubb utan för oss svenskar är det bara att vänja sig vid att det är såhär på alla klubbar här så vi började också sakta gunga till rap/hip hopen. Och hade skitkul! :D
När vi framåt tvåsnåret hade skrämts tillräckligt att de gnuggande paren och de ömmande föttera begav vi oss hemåt och somnade sött redan innan vi satt oss i bilen.

Återkommer med fler rapporter.
Ha't gött för det har jag även om jag ibland saknar så det skriker om det.
Nu ska jag ut i solen och gosa med min nya american love Simba. Jag vill ta med honom hem!!!! :(





Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig gose <3

2011-06-21 @ 10:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0