Jag tror jag älskar dom där jag kommer från

2011-06-20 @ 16:12:04I helgen var jag hemma i Vimmerby en snabbis. Det var kort, intensivt och underbart. Pojkvän, bögvän, duvvän och andra fina vänner samtidigt i samma stad kan egentligen inte bli annat. Och med tanke på att det var alldeles för kort, är det väldigt skönt att det inte ens är två veckor kvar tills min semester.


I like

Förfest och efterfest hos Tommy T - vart annars?

Snygg återförening

Sång

Dans

Det stod en staty av Tommy utanför Chaplin

Sen spårade det ur lite tror jag.. Avslutade kvällen med vatten och pommes och somnade någon gång efter klockan 04 i min säng.

Dagen efter ägnade jag och min man åt att skjuta pistol (så jävla kul!), mata älgar och köra turister och sedan äta massa mat och annat gott. Innan jag åkte hem igår åt vi lite till och myste och tittade på regnet. Efter klockan 14:00 igår var det en väldigt dyster dag. Det var grått. Det regnade. Det var söndag. Jag lämnade mina allra närmsta och satt på en buss i åtta timmar. Idag mår jag bättre. Solen skiner ibland och på onsdag och torsdag får jag besök! Hej så länge.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0