mosh

2011-06-07 @ 22:37:17

 

Hej fina vänner. Idag kunde jag äntligen använda min nyinköpta vita iPhone 4, som levererades i fredags men utan simkort. Idag kom det ett sim-kort, dock inget mikro-simkort.. dock så fixade killarna på audio video det galant. Så nu har jag nördat med den hela kvällen!

Dessutom har jag nyligen beställt den nya expansionen till The Sims 3 som heter Generations eller Leva Livet. Verkar superkul. Dock släppte EA en ny nyhet häromdagen och det är att The Sims 3 Pets kommer i höst! Som jag har längtat... dessutom kan man inte bara ha typ hundar och katter (som i the sims 2) utan även hästar! Längtar...!! Såg även idag att de har kommit med nya spel som passar både Pc och Mac, vilket är bra då jag planerar att införskaffa en Mac så fort den här datorn kollapsar helt. Måste kolla om mina spel är kompatibla med Mac, men jag köpte ju de relativt nyligen så de borde ju vara det!

 

Sims-nörderi i allra högsta grad. Hehehe.

 

Långhelgen var fantatiskt fin och samtliga dagar var maxade tillsammans med Marcus. Vi har festat i Jönköping, spelat Nintendo 8-bitars, varit i Taberg med svärisarna, käkat glass, premiärdoppat oss i Höksjön, suttit båda två i en liten gummibåt ute på Krön  och bränt oss, varit i Rumskullatrakterna och kollat på Runkesten, fått tusentals myggbett, varit uppe på Försjön och deltagit i en minnesceremoni, skrattat, fiskat, spelat Rat on a Skateboard (jag har rekordet!!), ätit grillat, ryckt som en gädda i sömnen (jag), trängts, kramats, varit på middag i Storebro och lekt fångvaktare, spelat boule, lekt häst, solat, spelat Yatzy, simmat och åkt en himla massa bil.

Nu ska jag nog spela lite sims, det var någon vecka sedan. Hehehe.

 

Förresten! Är det någon som sitter inne på bra tips om Rom, bara släng iväg en kommentar! Om sevärdheter, boende, tips vad som helst. Är väldigt tacksam!

 

 

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0