Fika, körv och en jädra massa paddlande

2011-06-07 @ 10:14:17Nyss hemkommen till Storebro. Tänkte ta en sväng ut i skogen med parvell innan jobbet. Alltid lika peppande att börja jobba när vädret är som finast.
Men just idag kan jag inte klaga ... Hade en kanondag igår! Fint väder och kanottur på Stångån med glada människor! :D Stannade till för fika och korvgrillning. Mycket viktigt med fika när man är på utflykt.
Har ju, som vanligt, inte mycket till bilder. Får norpa några av Richard i så fall.

Vi stannade även till där vi började paddla i tvåan. Åh herregud vilka minnen jag fick. Minns precis när vi gick och bar på de där tunga kanoterna. Saknar er hörrni!!!

I söndags var jag uppe i Strömsholm och tittade på tävling och massa fina hästar. Fy fasen vad sugen man blir på att börja träna och tävla lite igen. Lyckades dessutom få den konstigaste brännan någonsin och min stackars näsa var helt röd.


Annars då!? Förbereder mig lite mentalt varje dag att jag snart ska flyga själv. Om en vecka och en dag drar jag vidare och såklart kommer Paulina hem då lite sådär perfekt tajmat. Som det ser ut nu tar jag och Linn även en tripp till Las Vegas också. Känns helt okej enligt mig. Förhoppningsvis får vi se David Guetta och Swedish house mafia där!

Nehepp, dags att köra igång kanske.
Ha en fin dag och hoppas ni är lediga och kan lata er rejält!!
Puusss
/


Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0