Genom min mobilkameralins..

2011-03-22 @ 14:04:50..sedan förra gången.

Semlebak med mor!


Besökt stugan som bar vinterskrud.


Lillebror.


Sköt lite.


Big Ben!


London Eye!


Hittade konstiga spår i snön. Någon som ser vad det är för djur? OBS. det är spåret bredvid människoskon i storlek..42?

Åkt tåg i solsken.


Blivit bjuden på god hallonpannacotta!


Premiärfestat på Chaplin och var bakfull i två dagar efteråt typ..


Jag bet mig i tungan och fick ett cirka tre-fyra cm långt jack...


Varit på Ikea och hittat fina tallrikar.


Det brann.

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: patty

Åh, jag tyckte jag såg ditt namn med men hon fladdrade så mycket med pappren så jag hann aldrig se ordentligt. Härligt! Ska du med börja med upplärning nästa vecka då?

2011-03-22 @ 19:46:05
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0