I en annan del av Oslo

2011-03-27 @ 17:40:22Min tolfte vecka i Oslo är snart slut. Det har varit en väldigt bra och innehållsrik vecka och som alltid har det gått väldigt fort. I fredags var det dags för våffelätande igen och jag var barnvakt, så de två nötterna kom hit och myste. När de hade åkte hem var jag totalt slut och ville bara avlida i min säng. Men det tyckte inte Petter att jag skulle, utan han bestämde sig för att vakna och skrika och gråta i ungefär 45 minuter. Det var mindre roligt. Efter det kunde jag dock somna in, vakna och dra på zumbamaraton. Igår kväll festade vi till det lite också. Tacos och öl hos Julia innan vi drog in till stan och dansade sönder i några timmar. Megakul! Idag ligger jag bara i min soffa och chillar, gött och välbehövligt. Måste ladda upp inför kommande vecka, för då är det mamma-besök och bob hund-konsert!






Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vart gick ni ut? Har problem med att hitta ställen där vi under 20 kommer in :/ eller var ni på ett ställe med 20 års gräns? :)

2011-03-28 @ 20:45:58
URL: http://pursuantmatilda.blogg.se/
Postat av: Cicci

Åh, hälsa Moooolntusss från mig!! :D

2011-03-29 @ 12:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0