jag gömde mina drömmar precis där din axel blev till hals

2011-03-10 @ 12:57:05

Bildkälla minns ej.

Idag är en sådan dag som jag hatade redan innan jag vaknade. Det finns absolut ingenting som kan rädda den här dagen. Jag har fortfarande inte gått upp ur sängen, just av den anledningen. Det spelar ingen roll för någon om jag kliver upp eller inte. Ja, kanske banken då, eftersom jag ska dit på möte om en timme. FAN. Det betyder att jag måste kliva upp. INTE BLIR DET BÄTTRE AV ATT VÄDRET ÄR SKITTRIST!

 

Nu ska jag försöka genomlida den här dagen och förhoppningsvis vakna på ett bättre humör imorgon. För då är det fredag och då ska jag dansa, fastän.

 

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0