Student i höst?

2011-03-25 @ 09:36:58Nu har jag äntligen skickat iväg ansökningarna till högskolan. Egentligen har jag inte den blekaste aning om vad jag vill med mitt liv. Men någon gång ska man väl ta tag i det och göra lite oväntade saker? Och jag tror  att förr eller senare i livet kommer jag kanske ändå få plugga något nytt, kanske p.g.a att det inte finns jobb inom det yrket jag utbildat mig till eller att jag inte vill jobba på samma jobb eller inom samma yrke resten av mitt liv. Visst är det mycket hårdare och svårare än vad det var på gymnasiet, men det händer mycket roligt runt omkring också som gör det hela lättare. Jag hoppas i alla fall att jag hamnar i Linköping. Jag tycker att det är en så mysig stad, samtidigt som det är nära hem. Flera vänner bor även där :)

Nehe, nu är det dags att bege sig mot jobbet! Ha en bra dag och en bra helg nu allihopa
/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åse, vadtusan är det alla ser i Linköping? Bättre du satsar på Kalmar ju ;) KRAM

2011-04-03 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0