Tunna skivor av rökt lönnebergaskinka, tack!

2011-03-29 @ 13:22:50Haaj! :)
Fick ett ryck att skriva några rader innan jag börjar jobba. Andra dagen i charken, började igår och det var faktiskt kul! Mitt huvud sprängdes dock lite halvt av all information som skulle tryckas in, som alltid när det gäller något nytt.
Fick mest grilla, marinera och fixa igår. Idag höjer vi ribban lite. Ska försöka lära mig veta skillnaden på alla dessa tusen salami, skinkor, körv, ost och allt annat som finns i den där disken! Men äsch, det löser vi på något sätt! :)

Härligt att läsa alla era inlägg hörrni! :) Så bra att ni mår bra, det gör jag också!!
Våren är ju för tusan på G, även om det just idag inte känns särskilt trovärdigt. Alldeles molnigt, grått och allmänt tråkigt väder :/

Längtar så jag avlider till sommaren! Sol, bad, grill, partaj, shorts och små utflykter! :) Planera in att ni försöker vara hemma åtminstonde någongång under v. 30-32. Då är det semestertajm för min del! Tre veckor som jag ska njuta fullt ut av!! :D

Och snart fyller jag år, bara sisådär en månad och några dagar kvar och jag vet redan en present! En ganska busig sak enligt mig!

Nehepp, dags för mat, fläskis, löksås och potäter. Mmmm! Känns gött att vara hemma lite.

Ha det så jädrans bra Sumseven och alla ni andra som av olika anledningar besöker denna blogg!
Kramis och pyssis
/Cicci
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina

Nämen Cicci har du blivit charkis?! :D hihi vad roligt!Jag ska försöka pricka in v 31 och komma ner till lilla vimseby då!!

2011-04-01 @ 14:50:36
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Felicia

jag jobbar heltid v. 27,28,30,31,32 tror jag det var, men är åtminstone ledig varje lördag och söndag och ibland fredag. =) Kul att du blivit charkis!

2011-04-02 @ 10:37:22
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Cicci

Japp :D Det låter riktigt bra Inis!



Okaj, men ja det är bra! Vi får trycka in lite planering emellan alla jobben :)

2011-04-04 @ 09:59:23
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0