Ett hippt och hoppigt inlägg, från en mindre hipp men ganska hoppig tjej

2011-03-05 @ 15:02:00



Hola amigos!

Jag skulle kunna skriva en bok just nu så mycket har jag att säga, berätta om och fundera över. Jag har köpt flygbiljett hem den 14:e April och stannar hemma/i skåneland 10 dagar. Detta är jag väldigt glad över, även om det är en livstid tills dess. Jag har lärt mig åka snowboard och skidor bättre utan varken sällskap eller hjälp. Jag har varit i Madrid, bott med en spansk familj och pratat engelska och spanska i snart två månader. Jag har fått känslor för en person 300 mil ifrån mig (Underbart hemskt). Dessutom har jag börjat plugga spanska dagligen på en skola lite längre bort. Det är mycket som händer vilket är bra, då går tiden fort. Jag saknar Sverige väldigt mycket nuförtiden och därför ska jag gå till en butik som säljer endast supersvenskt godis snart. 17 kr/hg men oj vad värt. Dessutom blir det Carnival senare, alla är utklädda av någon okänd anledning och går parad på gatorna. Får se om det är något att ha. Det här inlägget var nog det absolut torraste jag skrivit i hela mitt liv. Lika bra att avsluta det. Jag lever i alla fall. Ser att ni andra också gör det - skönt att veta. Puss på er! Ikväll skulle vara en perfekt sum7-kväll för min del. Hör av er om ni har lust att komma en sväng. Har inget speciellt för mig.

Adios!

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag kommer!

2011-03-05 @ 15:14:23
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vet precis hur du känner, saknar också Sverige otroligt mycket just nu och ska också åka hem till påsk. Så förhoppningsvis kan vi få tiden att gå fort till påsk :)

2011-03-07 @ 09:26:02
URL: http://pursuantmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0