Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

2011-03-07 @ 18:01:41Ä tja! Idag är det måndag, vilket betyder att det precis har varit helg. En helg där jag har satsat på att återhämta mig till hundra procent, och jag tror att jag lyckades ganska bra. Behövde bara sova väldigt mycket, chilla runt i trosor, äta pannkaksfukost, läsa böcker, se på filmer, sitta inne och titta på solen, försöka se på skidor på tv (det gick inte så bra, då det var alldeles för tråkigt..), gå promenix och sedan avsluta allt med en liten söndagsmiddag med Johanna och tillhörande syster och sedan sova mycket igen. Så lätt var det! Imorgon är det tisdag, den åttonde mars faktiskt, vilket betyder att Therese fyller år, det är internationella kvinnodagen och fettisdagen. Jag ska väl fira med ett grattis, försöka vara lite kvinnlig och äta nåt fett! Och eh, just det, Julia och jag ska hänga lite i Louis Vitton-butiken också. Typ dricka drinkar och mingla med rika damer, vanlig tisdagssyssla bara.. I övrigt så börjar det ju faktiskt bli lite vår, även här borta i Norge. Snön smälter och jag har sett asfalt för första gången sedan jag kom hit, det går att köra bil relativt normalt utan att näst intill dö, man kan gå ut utan att näst intill frysa ihjäl. Trevligt!


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: therese

Du missade att det är internationella pannkaksdagen också ;) 8 mars is a big day det här året :P haha

2011-03-08 @ 09:31:24
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0