Åh gud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort

2011-05-24 @ 18:29:41





Så här såg min helg ut, typ. Plus massa mys, god mat, hotellfrukost, bad och sjukt mycket promenader. Allt var så fint att jag nästan var gråtfärdig hela tiden. I söndags eftermiddag lämnade de fina människorna Oslo och nu är det lite drygt tre veckor tills vi ses igen. Vidrigt som vanligt, men tiden går fort. Och ännu fortare om man har roligt, och det har jag tänkt att ha. Bland annat genom att umgås med fina vänner och fina barn, se Håkan Hellström i Göteborg, se på friidrott i Oslo, ha megafest för Julia och säkert massa mer som inte riktigt går att förutse. Just nu ska jag se på O.C, det är också väldigt fint. Haj så länge!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0