....

2011-05-03 @ 17:31:03Hallå i stugan alla vänner och de jag inte känner. Det var ett tag sen sen sist. Jag har fullt upp för tillfället så jag sitter inte mycket vid datorn just nu. För er som inte vet det har jag fått en vikariat på förskolan i Rumskulla som sträcker sig ett par veckor. Blev erbjuden längre, men jag ska jobba på Netto i sommar. Jag började förra veckan och det känns bra. Jag tycker att det är roligt att det händer saker. Vi håller på och experimenterar en del, vi har varit på en bondgård och kollat på söta lammungar och lite annat bus. Nästa vecka är det hälsovekca vilket innebär lite mer ordnade aktiviteter i gymnastiksalen för barnen.

I övrigt så hade vi en trevlig valborg ute i vår sommarstuga med härliga människor. Vädret var inte det bästa, det var svinkallt men så är det ibland. Var dock väldigt trött för jag har en trälig förkylning hängandes som aldrig vill försvinna plus att vi hade match dagen efter som jag tillslut ändå inte kunde vara med på. Jag hoppas attni andra hade en bra valborg och att allt är bra med er.

Adios amigos! / Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0