imorgon ska jag bli fredagsfin

2011-05-26 @ 14:20:35
Imorgon är det en stor dag för gubben min. Därför gick jag på shoppingrunda igår (bra ursäkt va?!) och köpte mig en fin klänning, ett par fina skor och en jeansjacka. Fint va? Skorna fanns även i brunt, svart och blått. Jag funderade lite på de blåa också, men i affären fanns inte de i storlek 36 så det fick bli de röda. Klänningen var nedsatt till halva priset, gav alltså endast 100 kronor för den! Vilket kap! Jeansjackan köpte jag även den på H&M för 300? nånting.
Nu ska jag ut på stan och leta mors-dag-present till min mamma såklart och kolla födelsedagspresent till mamma och Adina. Vad ska ni köpa till era mammor?
/Felicia
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marika

Nice!!!

Jag har köpt en bok till min mamma! Kanske skulle du kunna köpa en biljett till The Ark på arenan i Kalmar....

2011-05-27 @ 07:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0