Ord från ett födelsedagsbarn

2011-05-07 @ 14:05:24Goddagens! :D En underbar dag idag. Min dag :) Solen skiner och jag sitter just nu och väntar på mamma för lite käk. Blir antagligen planka på sweet chili. Andra gången på mindre än en vecka, det gillar vi.

Firade lite smått igår med några goa vänner. Slutade på Chappe och var mycket nöjd med kvällen när jag gick och lade mig, ett år äldre. Har faktiskt tagit lite bilder som kommer upp inom en snar framtid.

I måndags gnuggades ju min första tatuering in också. Det kommer bild på det med :)

Har små planer på att kanske dra till Chappe ikväll igen. Huvudlinjen har spelning och det kan ju vara lite småsköj. Vi får se hur allt slutar. Idag känner jag bara att jag vill ta dagen som den kommer!

Återkommer snart igen!
Hoppas ni mår bra flickor! :) Jag saknar er!
Pussss
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0