Sånt som är fint

2011-05-31 @ 18:37:00
Helgen som jag spenderade med de människorna, vilka jag kan hata och älska lika mycket på samma gång. Men mest älskar jag de nog, även om de kör skiten ur mig så att jag somnar klockan nio söndag kväll..

Att man, när det inte är vattenmelonväder, kan sitta inne och titta på regnet och spela kort hela dagen med Julia. Det är dock mindre fint att hon flyttar härifrån om två veckor.. Inte alls fint faktsikt, bara fult.

Mamma, som man skulle hylla lite extra i söndags. Min är helt underbart bra och utan henne skulle jag inte vara speciellt mycket alls.

Att jag på lördag får träffa den här Julian i solen i Göteborg, shoppa sönder, steka loss och... Just det, se HÅKAN HELLSTRLÖM. I princip så fint det bara kan bli.


Nu ska jag se ett avsnitt O.C och sedan ut och springa bort chokladen som visst råkade vara billig idag.. Det är förresten också fint. Choklad och att springa. Pusshej!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jullan

<3

2011-06-02 @ 23:47:59
URL: http://mittaupairlivinorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0